Werken bij

Service & Onderhoud

Wij staan voor u klaar

Storing melden

Heeft u een onderhoudscontract en wilt u een storing melden? De storingsmonteurs van Spindler staan voor u klaar. Meld uw storing zodat we deze samen op kunnen lossen. U kunt ook kijken of uw probleem bij onze veelgestelde vragen staat.

Bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur.


Spoedstoring

Heeft u een onderhoudscontract en een spoedstoring? Bel dan naar onze spoedstoringsdienst. Wij zijn dag en nacht bereikbaar. 


Overige vragen

Heeft u een andere vraag dan kunt u bellen of een mail sturen. U kunt ook kijken bij onze veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Algemeen

Waarom is regelmatig onderhoud van installaties belangrijk?

Het is belangrijk om regelmatig uw installaties te laten onderhouden en te controleren zodat alles efficiënt blijft werken. Daarbij kan het eventueel helpen om energie te besparen. Preventief onderhoud vermindert storingen of onverwachte reparatiekosten en verlengt de levensduur van uw installaties. 

Heeft u interesse in het afsluiten van een onderhoudscontract? Neem dan contact met ons op via 010 467 55 55 of service@spindler.nl. Onze collega's helpen u graag verder.

Hoe weet ik wanneer mijn installatie onderhoud nodig heeft?

Als u een onderhoudscontract heeft, herinneren wij u of uw huismeester er automatisch aan wanneer het tijd is voor een onderhoudsbeurt van uw installaties. 

Heeft u interesse in het afsluiten van een onderhoudscontract? Neem dan contact met ons op via 010 467 55 55 of service@spindler.nl. Onze collega's helpen u graag verder.

Wat gebeurt er als ik een onderhoudsbeurt oversla?

Het kan voorkomen dat de gemaakte onderhoudsafspraak niet goed uitkomt. Vaak proberen wij bij het afmelden direct een nieuwe afspraak in te plannen om de jaarlijkse inspectie te waarborgen. 

Mocht u twijfelen, kunt u altijd contact met ons opnemen via 010 467 55 55 of service@spindler.nl. Onze collega's helpen u graag verder.

Onze diensten

Wat voor diensten levert Spindler?

Bij Spindler Installatietechniek bieden wij voor consumenten een complete service voor het correct onderhouden of repareren van uw installatie. Denk hierbij aan klimaatinstallaties (verwarmen en koelen), sanitaire installaties, elektrische installaties, regeltechnische installaties en installaties van mechanische ventilatie. 

Hoe kan ik gebruik maken van jullie diensten?

Bent u geïnteresseerd in het afsluiten van een onderhoudscontract, of wenst u meer informatie hierover? Dan kunt u contact met ons opnemen via 010 467 55 55 of service@spindler.nl. Onze collega's helpen u graag verder. 

Hoe kan ik een afspraak maken voor onderhoud of reparatie?

U kunt een afspraak maken door contact op te nemen met onze afdeling Service & Onderhoud. Dit kan telefonisch via 010 467 55 55 of per mail via service@spindler.nl.

Wat gebeurt er als tijdens het onderhoud blijkt dat er een reparatie nodig is?

Mocht tijdens onderhoud blijken dat er toch een reparatie nodig is, zullen we een aanbieding maken die ter goedkeuring wordt toegestuurd. Zodra wij hiervoor opdracht krijgen, zullen wij de benodigde materialen bestellen en een afspraak inplannen die u het best uitkomt. Mocht er sprake zijn van een spoedstoring kunnen wij in sommige gevallen het probleem, met uw goedkeuring, direct proberen op te lossen.

Onderhoudscontract

Ik heb geen onderhoudscontract, wat nu?

Indien u nog geen onderhoudscontract bij ons heeft, kunt u deze alsnog bij ons aanvragen. Hiermee krijgt u in het vervolg prioriteit bij storingsmeldingen. Wilt u geen onderhoudscontract, maar u wenst wel dat er een servicemonteur langskomt? Dan is dat geen probleem. 

Neem in beide gevallen contact op via 010 467 55 55 of service@spindler.nl. Onze collega's helpen u graag verder.

Ik heb een onderhoudscontract, wat nu?

Zodra u een onderhoudscontract bij ons heeft afgesloten, bent u geheel voorzien. Wij zorgen dat er contact met u wordt opgenomen om een afspraak in te plannen voor een onderhoudsbezoek. Hiermee zorgen wij ervoor dat uw installatie altijd op en top functioneert. 

Mocht u een storing aan uw installatie ervaren, kunt u contact met ons opnemen via 010 467 55 55 of service@spindler.nl. Onze collega's helpen u graag verder.

Wat valt er onder een onderhoudscontract?

Zodra u een onderhoudscontract bij ons afsluit dragen wij er op jaarlijkse basis zorg voor dat uw installaties geheel worden geïnspecteerd. Denk hierbij aan het reinigen van onderdelen en het controleren van de instellingen. Wij zullen zelf met u in contact treden zodra dit jaarlijkse onderhoudsmoment ingepland moet worden. U wordt dus geheel ontzorgd. 

Uw installaties

Mijn stroom is uitgevallen, wat nu?

Controleer allereerst of dit probleem zich enkel in uw woning voordoet of dat anderen in uw gebouw of straat hetzelfde ervaren. Betreft de storing enkel uw woning, probeer dan onderstaande "stekkertest".

Meestal wordt een stroomstoring veroorzaakt door een op het net aangesloten defect apparaat. Doe om die reden bij een stroomstoring altijd "de stekkertest". 

(1) Verwijder van alle aangesloten apparaten de stekker uit het stopcontact, zodat de groep(en) in de meterkast weer aan kunnen worden gezet. 

(2) Doe aansluitend een voor een de stekkers weer terug in het stopcontact, totdat u het defecte apparaat heeft gevonden. 

Mochten bovenstaande tips niet geholpen hebben, kunt u contact met ons opnemen via 010 467 55 55 of service@spindler.nl. Onze collega's helpen u graag verder.

Ik heb een lekkage, wat nu?

Indien u een spoedstoring heeft, zoals een lekkage, kunt u het beste direct telefonisch contact met ons opnemen via 010 467 55 55, hier staan onze collega's 24/7 voor u klaar.

Tip om erger te voorkomen!

Sluit direct de hoofdafsluiter bij de watermeter af om de watertoevoer te stoppen en zoek dan verder. 

Mijn cv-installatie maakt geluid, wat nu?

Probeer allereerst uw installatie te ontluchten met een ontluchtingssleutel. Het kan zijn dat er nog lucht is achtergebleven in uw installatie, wat voor een borrelend geluid kan zorgen. Gaat het niet weg, kunt u een afspraak met ons inplannen. 

Neem hiervoor contact op via 010 467 55 55 of service@spindler.nl. Onze collega's helpen u graag verder.

Mijn woning wordt niet meer warm, wat nu?

Wij helpen u graag om ervoor te zorgen dat u snel weer in een warme woning kunt zitten. Om goed te kunnen bepalen wat hiervoor moet gebeuren komen wij graag met u in contact. 

Neem hiervoor contact op via 010 467 55 55 of service@spindler.nl. Onze collega's helpen u graag verder.

Mijn installatie staat in storing, wat nu?

Om goed te kunnen bepalen wat hiervoor moet gebeuren komen wij graag met u in contact. Neem hiervoor contact op via 010 467 55 55 of service@spindler.nl. Onze collega's helpen u graag verder. Probeer een zo goed mogelijke omschrijving van uw installatie te geven. Zo kunnen wij een betere inschatting maken van de situatie en kunt u weer sneller genieten van uw woning. 

Verhuizen

Ik ga verhuizen, kan ik mijn onderhoudscontract meenemen naar mijn nieuwe woning?

Het is helaas niet altijd mogelijk om uw onderhoudscontract mee te nemen naar uw nieuwe woning. In sommige gevallen kunt u uw onderhoudscontract wel meenemen. Geef in dit geval uw verhuizing minimaal 1 maand van tevoren aan ons door, dan zorgen wij dat alles goed in ons systeem wordt verwerkt. Mocht de installatie compleet anders zijn ten opzichte van uw huidige woning? Dan eindigt uw huidige onderhoudscontract en wordt er een nieuwe aanbieding gedaan. 

Nog geen onderhoudscontract? Neem dan contact met ons op via 010 467 55 55 of service@spindler.nl. Onze collega's helpen u graag verder. 

Ik ga verhuizen en zal in mijn nieuwe woning geen gebruik maken van de diensten van Spindler.

Het is jammer dat we afscheid van u moeten nemen. Wij wensen u veel geluk en plezier in uw nieuwe thuis. Neem in dit geval contact op met onze afdeling Service & Onderhoud via 010 467 55 55 of service@spindler.nl Onze collega's helpen u graag verder.

Aanbiedingen en facturen

Ik heb een vraag over mijn ontvangen aanbieding.

Neem in dit geval contact op met onze afdeling Service & Onderhoud via 010 467 55 55 of service@spindler.nl Onze collega's helpen u graag verder. 

Hoe verlopen de betalingen van onderhoudscontracten?

De betalingen van de onderhoudscontracten lopen via een automatische incasso. Hiermee wordt alles gemakkelijk en betrouwbaar afgehandeld en kunt u genieten van uw woning. 

Heeft u aanvullende vragen? Neem dan contact op met onze afdeling Service & Onderhoud via 010 467 55 55 of debiteuren@spindler.nl. Onze collega's helpen u graag verder.

Ik heb een vraag over mijn factuur.

Neem in dit geval contact op met onze afdeling Service & Onderhoud via 010 467 55 55 of debiteuren@spindler.nl. Onze collega's helpen u graag verder.

Waar kan ik een wijziging van mijn rekeningnummer doorgeven?

Neem in dit geval contact op met onze afdeling Service & Onderhoud via 010 467 55 55 of debiteuren@spindler.nl. Onze collega's helpen u graag verder.

Nog steeds vragen?

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Wij gebruiken cookies

Zodat onze website zo goed mogelijk werkt.
Lees meer over ons cookiebeleid.